قیمت گرانترین محصولات این فروشگاه, کمتر از قیمت یک پیتزا می باشد
دسته بندی محصولات
محبوبترین محصولات
مجموعه کامل سوالات استخدامی روانشناسی کار مجموعه کامل سوالات استخدامی مدیریت بازاریابی

اطلاعیه فروشگاه

به جدّ می گوئیم تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی سرزمین فایل جهت افزایش معلومات فارغ التحصیلان، دانشجویان، دانش آموزان و همچنین مطالعه و کسب دانش است و نه استفاده مستقیم و کپی برداری از آن. هر شخص حقوقی یا حقیقی که فکر می کند هر یک از این محصولات فروشگاه صاحب اثرشان می باشد و بدون کسب اجازه در این فروشگاه گذاشته شده است، با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و حذف این محصول اقدام فرماییم. فروشگاه سرزمین فایل کارمندان بسیاری در قسمت های مختلف دارد و احتمال اینکه اشتباهی از طرف ما رخ دهد و فایل شخصی بدون کسب اجازه گذاشته شود وجود دارد؛ برای همین ضمن توجه و تعهد نسبت به این موضوع به تمامی کارمندانی که در مجموعه سرزمین فایل مشغول فعالیت هستند متذکر شده ایم که بدون کسب اجازه از صاحب اثر به هیچ وجه فایلی ارسال نکنند. در صورت وجود مشکل اینچنینی لطفا با ما تماس بگیرید. سامانه پیامکی: 30008900144549 ایمیل: varkaneh.com@gmail.com

مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در قسمت هتلداری

مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در قسمت هتلداری

مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در قسمت هتلداری/

در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:

خلاصه و چکیده تحقیق:

در دنياي رقابتي امروز ، مشتريان در كانون اصلي توجه هتلها قرار دارند و وفاداري آنان عامل اصلي كسب مزيت رقابتي هتلها است . هدف از انجام پژوهش حاضر بررسي رابطه بين وفاداري مشتريان و يكي از متغيرهاي كليدي آن يعني كيفيت خدمات بوده و متغيرهاي اعتماد و رضايت مندي نيز به عنوان متغيرهاي واسطه مورد بررسي قرار گرفته است. پژوهش حاضر از نظر نوع توصيفي است و براي سنجش اطلاعات از پرسشنامه با طيف ليكرت هفت گزينه اي استفاده شده است . جامعه آماري مهمانان هتلهاي 4 و 5 ستاره گروه پارسيان در تهران بوده و حجم نمونه 67 برآورد شده كه براي انتخاب نمونه از روش نمونه گيري تصادفي ساده استفاده شده است . يافته پژوهش بيانگر وجود رابطه مثبت و معناداري ميان كيفيت خدمات و وفاداري مشتري است . بعلاوه يافته هاي اين پژوهش نشان مي دهد ، متغيرهاي اعتماد و رضايت مندي نقش ميانجي را در رابطه كيفيت خدمات و وفاداري ايــفا مي كنند و خود نيز تاثير مثبت و معناداري بر ايجاد وفاداري دارند.

تعداد صفحات: 70

فرمت فایل: word

فهرست مطالب:

چكيده     ‌د

فصل اول ‌ه

            ‌ه

مقدمه     1

بيان مسئله            3

اهميت پژوهش و اهداف آن    3

فرضيه هاي پژوهش            4

فصل دوم 6

تاريخچه  7

وفاداري مشتري     7

كيفيت خدمات        7

کیفیت خدمات و نظام           8

سطح تحلیل          9

رئوس رضایتمندی مشتری از نگاه مدیران هتل    22

تئوری های مرتبط با موضوع 23

نتیجه گیری          27

مشتری مداری       28

پیشینه تحقیق        31

خلاصه تاریخچه هتلهای بررسی شده    33

هتل پارسیان استقلال           33

هتل آزادی           35

هتل اوین 36

هتل پارسیان انقلاب 38

هتل کوثر 39

فصل سوم            42

روش پژوهش        43

متغيرهاي پژوهش  43

ابزار جمع آوري داده ها        44

تجزيه و تحليل اطلاعات       44

فصل چهارم          45

بخش اول آمار توصیفی        45

بخش دوم آمار استنباطی       48

فصل پنجم            52

بحث  و نتيجه گيري            53

پيشنهادها 55

ضمائم و منابع       56

منابع      63


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 19,500 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file11_1914158_8295.zip2 MB





پرفروش ترین محصولات
پیوند ها