قیمت گرانترین محصولات این فروشگاه, کمتر از قیمت یک پیتزا می باشد
دسته بندی محصولات
محبوبترین محصولات
مجموعه کامل سوالات استخدامی روانشناسی کار مجموعه کامل سوالات استخدامی مدیریت بازاریابی

اطلاعیه فروشگاه

به جدّ می گوئیم تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی سرزمین فایل جهت افزایش معلومات فارغ التحصیلان، دانشجویان، دانش آموزان و همچنین مطالعه و کسب دانش است و نه استفاده مستقیم و کپی برداری از آن. هر شخص حقوقی یا حقیقی که فکر می کند هر یک از این محصولات فروشگاه صاحب اثرشان می باشد و بدون کسب اجازه در این فروشگاه گذاشته شده است، با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و حذف این محصول اقدام فرماییم. فروشگاه سرزمین فایل کارمندان بسیاری در قسمت های مختلف دارد و احتمال اینکه اشتباهی از طرف ما رخ دهد و فایل شخصی بدون کسب اجازه گذاشته شود وجود دارد؛ برای همین ضمن توجه و تعهد نسبت به این موضوع به تمامی کارمندانی که در مجموعه سرزمین فایل مشغول فعالیت هستند متذکر شده ایم که بدون کسب اجازه از صاحب اثر به هیچ وجه فایلی ارسال نکنند. در صورت وجود مشکل اینچنینی لطفا با ما تماس بگیرید. سامانه پیامکی: 30008900144549 ایمیل: varkaneh.com@gmail.com

پایان نامه بررسي استراتژي‌هاي بازاريابي جهت توسعه صادرات

پایان نامه بررسي استراتژي‌هاي بازاريابي جهت توسعه صادرات

پایان نامه بررسي استراتژي‌هاي بازاريابي جهت توسعه صادرات/

در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:

خلاصه و چکیده تحقیق:
موضوع اصلي اين تحقيق بررسي استراتژي‌هاي بازاريابي جهت توسعه صادرات كارخانجات سيمان ايران مي‌باشد كه با اتكا به p4 متداول در بازاريابي به اهداف زير دست يافته است. بررسي و شناخت عوامل مؤثر در جايگاه رقابتي سيمان در بازارهاي خارجي و آناليز شيوه‌هاي بازاريابي مورد استفاده در صادرات سيمان و شناسايي نقاط ضعف و قوت آن.
جامعه آماري اين تحقيق كليه كارخانجات سيمان كشور مي‌باشد كه از طريق نمونه‌گيري خوشه‌اي 16 كارخانه سيمان انتخاب گرديده سپس با استفاده از فرمول حجم نمونه، حجم نمونه تحقيق 105 نفر بدست آمد. براي آزمون چهار فرضيه تحقيق با استفاده از پرسشنامه اطلاعات لازم جمع‌آوري گرديده كه از طريق آزمون آماري كاي دو رابطه بين متغيرهاي مستقل ( حمل و نقل دريايي – حمايت مالي دولت – كيفيت و حضور مستقيم در بازارهاي هدف ) با متغير وابسته ( افزايش صادرات سيمان ) مورد بررسي قرار گرفت. در اين آزمون n=90 مي‌باشد كه پس از بررسي، هر چهار فرضيه تحقيق مورد پذيرش واقع گرديد.
نتيجه اينكه براي توسعه صادرات سيمان كشور لازم است دولت با همياري بخش خصوصي سرمايه گذاريهايي را جهت بهبود وضعيت بنادر صادراتي سيمان كشور انجام دهند. همچنين اجراي استراتژي حضور مستقيم در بازارهاي هدف و استراتژي تداوم عرضه محصولات در بازارهاي بين المللي سبب افزايش اعتبار براي صادركنندگان اين صنعت خواهد شد كه اين خود سبب رشد صادرات خواهد گرديد.
ايجاد بستر ومقرراتي كه صادر كننده را زير پوشش خود قرار دهد و در مواقع نياز حمايت مالي نمايد يكي ازاستراتژي‌هايي است كه اكثر كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه استفاده بهينه مينمايند.

تعداد صفحات: 115

فرمت فایل: word

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
مقدمه
اهداف تحقيق
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
فرضيه‌هاي تحقيق
قلمرو تحقيق
قلمرو موضوعي
قلمرو مكاني ‌
قلمرو زماني‌
تعريف واژه‌ها و اصطلاحات
فصل دوم
ادبیات تحقیق
مدیریت بازاریابی
بازاریابی
بازاریابی بین الملل
مدیریت بازاریابی داخلی
مدیریت بازاریابی بین المللی
مدیریت بازاریابی جهانی
سطوح مختلف بازاريابي بين المللي ‌
استراتژي ‌
استراتژي بازاريابي ‌
آميخته بازاريابي
تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي
ـ بررسي بازار از ديدگاه عوامل اقتصادي
ويژگيهاي اقتصادي يك بازار
درك عوامل فرهنگي
ـ ابعاد اساسي
قيمت گذاري
فرایند تخمینهای یک بازار
صادرات
استراتژیهای قیمت گذاری
تعیین قیمت
واسطه‌هاي بازاريابي
ارتباطات بازاريابي
رسيدن به مخاطب هدف
شناسايي مخاطب هدف
بودجة ترويج
هدفهاي تبليغات
ترويج فروش
تصميمات عمده در مورد ترويج فروش ‌
انواع وسايل ترويج فروش ‌
فروش شخصي
مراحل فروش شخصي
تعريف و تاريخچه سيمان
توليد سيمان در ايران
مصرف سيمان در ايران
عوامل مؤثر در سرمايه‌گذاري صنعت سيمان در ايران
انواع سيمان
استانداردهاي مطرح در صادرات سيمان ايران
استانداردهاي سيمان
چارت سازماني در صنايع سيمان
صنعت سيمان كشور
سرانة مصرف ونياز سيمان در ايران
سيمان شناسي و فرهنگ مصرف سيمان در كشور
طراحي و مهندسي در صنايع سيمان
سيمان و حمل و نقل
عوامل اقتصادي مؤثر در حمل و نقل سيمان
حمل دريايي سيمان صادراتي
عوامل اقتصادي مؤثر بر صادرات و توزيع سيمان
عوامل اقتصادي مؤثر در حمل با كشتي
صنعت سيمان كشور و تنگناها
تحقیقات پیشین مرتبط با موضوع
فصل سوم
مدل تحقيق
روشهاي جمع‌آوري اطلاعات
مصاحبه
مشاهده
استفاده از آمار در تحقيق
جامعه ( آماري )
نمونه آماري
تعيين حجم نمونه
روش نمونه‌گيري
قابل اعتماد بودن ارزش علمي‌داشتن پرسشنامه
قابليت اعتماد ( اعتبار ) علمي
ارزش ( روايي ) علمي
آزمون‌هاي ناپرامتري
طرح توان دوم كي ( مجذور خي )
آزمون فرض
فصل چهارم
تفسير فراوانيها
آزمون فرضيه اول
آزمون فرضيه دوم
آزمون فرضيه سوم
آزمون فرضيه چهارم
فصل پنجم
مقدمه
نتايج
پيشنهادات
محدودیت های تحقیق
منابع
پرسشنامه


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 345,000 ریال

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
esterateji_271071_4191.zip218k





پرفروش ترین محصولات
پیوند ها