قیمت گرانترین محصولات این فروشگاه, کمتر از قیمت یک پیتزا می باشد
دسته بندی محصولات
محبوبترین محصولات
مجموعه کامل سوالات استخدامی روانشناسی کار مجموعه کامل سوالات استخدامی مدیریت بازاریابی

اطلاعیه فروشگاه

به جدّ می گوئیم تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی سرزمین فایل جهت افزایش معلومات فارغ التحصیلان، دانشجویان، دانش آموزان و همچنین مطالعه و کسب دانش است و نه استفاده مستقیم و کپی برداری از آن. هر شخص حقوقی یا حقیقی که فکر می کند هر یک از این محصولات فروشگاه صاحب اثرشان می باشد و بدون کسب اجازه در این فروشگاه گذاشته شده است، با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و حذف این محصول اقدام فرماییم. فروشگاه سرزمین فایل کارمندان بسیاری در قسمت های مختلف دارد و احتمال اینکه اشتباهی از طرف ما رخ دهد و فایل شخصی بدون کسب اجازه گذاشته شود وجود دارد؛ برای همین ضمن توجه و تعهد نسبت به این موضوع به تمامی کارمندانی که در مجموعه سرزمین فایل مشغول فعالیت هستند متذکر شده ایم که بدون کسب اجازه از صاحب اثر به هیچ وجه فایلی ارسال نکنند. در صورت وجود مشکل اینچنینی لطفا با ما تماس بگیرید. سامانه پیامکی: 30008900144549 ایمیل: varkaneh.com@gmail.com

تحقیق آماده سازی طرح برنامه بازاریابی

تحقیق آماده سازی طرح برنامه بازاریابی
تحقیق آماده سازی طرح برنامه بازاریابی/
 
در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات و فرمت فایل آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:
 
خلاصه و چکیده تحقیق:
برای طرح‌ریزی برنامه بازاریابی می‌بایست از پیش اهداف و استراتژی‌های شرکت تعیین شده باشد. این اهداف و استراتژی‌ها توسط مدیران عالی شرکت تعیین خواهند شد.
الف – اهداف بازاریابی: پس از تجزیه و تحلیل وضعیت، می‌توان نسبت به تعیین اهداف بازاریابی اقدام کرد. هدف بازاریابی ایجاد تعادل بین محصولات و بازارهای شرکت است. در واقع هدف بازاریابی تعیین می‌کند که چه کالاهایی در چه بازارهایی به فروش می رسند. اهداف بازاریابی باید قابل تعریف و اندازه‌گیری باشند تا جهت‌گیری به سمت یک هدف دست یافتنی باشد.اهداف باید تعریف شوند تا بتوان عملکرد واقعی را با آنها مقایسه کرد. اهداف را می‌توان در قالب قیمت یا سهم بازار بیان کرد.
ب – استراتژی بازاریابي: استراتژی بازاریابی عبارت است از روش رسیدن به هدف بازاریابی. استراتژی روش انتخاب شده برای دستیابی به هدفی مشخص و ابزار رسیدن به این هدف را در چارچوب زمانی تشریح می‌کند. البته این روشها شامل جزئیات کار نیست که به صورت روزانه پیگیری می‌شود. به طور کلی استراتژی‌های بازاریابی به آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، ترویج و توزیع) مربوط می‌شوند.
ج – تاکتیک های بازاریابی: تاکتیک‌های بازاریابی تبدیل استراتژی به برنامه‌های کار است. هر برنامه کاری شامل جایگاه فعلی شرکت، اهداف و فعالیتهای شرکت، مسؤلیتها، زمان شروع و پایان کار و هزینه‌ها می‌شود.
د – اجرا ، کنترل و ارزیابی: پس از تدوین برنامه بازاریابی می‌بایست برنامه مذکور اجرا شده و سپس نتایج به دست آمده به منظور ارزیابی اقدامات انجام شده با اهداف مقایسه شوند. پس از مقایسه نتایج با اهداف از پیش تعیین شده است که می‌توان در اهداف شرکت بازنگری کرد.  
 
تعداد صفحات: 9
 
فرمت فایل: word

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,800 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Marketing-Plan_604875_7943.zip21.4k





مجموعه کامل سوالات استخدامی برنامه ریزی استراتژیک

مجموعه کامل سوالات استخدامی برنامه ریزی استراتژیک توجه این محصول قابل تهیه فقط از این فروشگاه می باشد مجموعه کامل سوالات استخدامی درس برنامه ریزی استراتژیک ویژه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور توسط گروه آموزشی سرزمین فایل با توجه به مفاد آزمون، جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین تهیه شده است. نمونه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی - درس برنامه ریزی استراتژیک   – با توجه به توضیحات و سرفصل های آزمون استخدامی دستگاه‌ های اج ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,900 تومان

تحقیق آشنایی با مفاهیم سرمایه انسانی

تحقیق آشنایی با مفاهیم سرمایه انسانی تحقیق آشنایی با مفاهیم سرمایه انسانی/   در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات و فرمت فایل آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:   خلاصه و چکیده تحقیق: چکیده: با توجه به تغییرات چشمگیر در محیط‌های سازمانی اجتماعی و تشدید عرصه رقابت در جهان امروزی سازمانها بیش از گذشته به دنبال جذب و از آن مهمتر حفظ و توسعه افراد برای انجام فرایندهای جاری و آتی خویش هستند. سازمانها به ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,900 تومان

تحقیق انواع شرکت‌ و روش ثبت آنها

تحقیق انواع شرکت‌ و روش ثبت آنها تحقیق انواع شرکت‌ و روش ثبت آنها/   در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات و فرمت فایل آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:   خلاصه و چکیده تحقیق: در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها، فرم نمونه‌ی اسناد فوق‌الذکر، موجود است. می‌توان این فرم‌های نمونه را از اداره‌ی مذکور تهیه و تکمیل‌کرده و ذیل تمام اوراق باید توسط همه‌ی شرکا (مؤسسین) ام ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,200 تومان

تحقیق انگیزش

تحقیق انگیزش تحقیق انگیزش/   در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات و فرمت فایل آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:   خلاصه و چکیده تحقیق: «انگیزه عاملی است که موجود زنده را به فعالیت وادار می‌کند و فعالیت او را در جهتی سوق می‌دهد. حالتی که انگیزه را در موجود زنده به وجود می‌آورد، انگیزش می‌نامند؛ مثلاً نیاز به آب و غذا را انگیزه می‌گویند؛ احساس تشنگی و ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,200 تومان
پرفروش ترین محصولات
پیوند ها