قیمت گرانترین محصولات این فروشگاه, کمتر از قیمت یک پیتزا می باشد
دسته بندی محصولات
محبوبترین محصولات
مجموعه کامل سوالات استخدامی روانشناسی کار مجموعه کامل سوالات استخدامی مدیریت بازاریابی

اطلاعیه فروشگاه

به جدّ می گوئیم تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی سرزمین فایل جهت افزایش معلومات فارغ التحصیلان، دانشجویان، دانش آموزان و همچنین مطالعه و کسب دانش است و نه استفاده مستقیم و کپی برداری از آن. هر شخص حقوقی یا حقیقی که فکر می کند هر یک از این محصولات فروشگاه صاحب اثرشان می باشد و بدون کسب اجازه در این فروشگاه گذاشته شده است، با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و حذف این محصول اقدام فرماییم. فروشگاه سرزمین فایل کارمندان بسیاری در قسمت های مختلف دارد و احتمال اینکه اشتباهی از طرف ما رخ دهد و فایل شخصی بدون کسب اجازه گذاشته شود وجود دارد؛ برای همین ضمن توجه و تعهد نسبت به این موضوع به تمامی کارمندانی که در مجموعه سرزمین فایل مشغول فعالیت هستند متذکر شده ایم که بدون کسب اجازه از صاحب اثر به هیچ وجه فایلی ارسال نکنند. در صورت وجود مشکل اینچنینی لطفا با ما تماس بگیرید. سامانه پیامکی: 30008900144549 ایمیل: varkaneh.com@gmail.com

بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و تمایل کارکنان به تسهیم دانش سازمانی

بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و تمایل کارکنان به تسهیم دانش سازمانی
 بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و تمایل کارکنان به تسهیم دانش سازمانی/
 
در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:
 
خلاصه و چکیده تحقیق:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ی بین يادگيري سازماني و تمايل كاركنان به تسهيم دانش سازماني در  انجام شده است. پژوهش حاضر از نوع همبستگی می باشد و بدین منظور 150 نفراز بین كاركنان ستادي و درماني بيمارستانهاي گرگان،بندر تركمن و كردكوي انتخاب شدند،آزمودنی ها جهت اندازه گیری با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. آزمودنی ها جهت اندازه گیری رابطه به دو نوع پرسشنامه پاسخ دادند. . داده های به دست آمده با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون نشان داد که بین تعهد مديريت،ديد سيستمي،فضاي باز و انتقال دانش با تمايل به تسهيم دانش ارتباط معناداري وجود دارد همچنين بين يادگيري سازماني و تسهيم دانش نيز ارتباط معناداري وجود دارد.  
 
تعداد صفحات: 91
 
فرمت فایل: word
 
فهرست مطالب:
چکيده
فصل اول
1 – 1 مقدمه
1 – 2  بيان مسئله
1 – 3  اهميت و ضرورت  موضوع
1 – 4  اهداف تحقيق
            1 – 4 – 1 اهدف اصلی
            1 – 4 - 2 اهداف فرعی
1 - 5 فرضيات تحقيق
            1 – 5 – 1 فرضيه اصلی
            1 – 5 -2 سئوالات فرعی
            1-6-1 نوع روش تحقیق
            1-7-2 روش گردآوري اطلاعات
            1-7-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها
            1-6-4 جامعه آماري
            1-6-5 روش نمونه گیری
1-7 تعريف واژه ها و اصطلاحات تحقيق
            1-7-1 يادگيري سازماني
            1-7-2 تسهیم دانش سازمانی
فصل دوم
2 – 1  مديريت دانش و تسهيم دانش
            2-1-1 مقدمه
            2-2-2 دانش و مديريت دانش
            2-1-3 رابطه داده، اطلاعات و دانش
            2-1-4 دانش آشکار در مقابل دانش نهان
            2-1-5 دانش عمومی در مقابل دانش خصوصی
            2-1-6 دانش اجزاء در مقابل دانش کل
            2-1 – 7 مدیریت دانش
            2- 1 - 8 علل پیدایش مدیریت دانش
            2-1 – 9 تسهیم دانش:
            2- 1 - 10 اصول تسهیم دانش
            2- 1 -11 ايجاد زمينه اي مطلوب براي تسهيم دانش
            2- 1 - 12 عوامل کليدی موفقيت تسهيم دانش
            2- 1 - 13 دیدگاههای مختلف در زمینه انواع فعالیتهای تسهیم دانش
            2- 1 - 14 موانع تسهیم دانش
2-2 يادگيري سازماني
            2-2-1مقدمه
            2 - 2 – 1 پيشينه نظری ياد گيری سازمانی
            2-2-2تعاريف يادگيری سازمانی
            2-2-3سازمان یادگیرنده
2-3 نظريه يادگيري سازماني
            3-2-1  ابعاد يادگيري سازماني از نظر نيفه عبارت است از
            2-3-2 ويژگي هاي يادگيري سازماني
            2-3-3دیدگاه های برخی از نظریه پردازان درباره ویژگی های یادگیری سازمانی
2-4  سطوح يادگيري
2-5 انواع يادگيري
2-6  انواع يادگيري از ديدگاه كريس آرجريس
2-7 مهارت هاي يادگيري
2-8 فرآیندهای یادگیری سازمانی
            2-8-1 فرآيند يادگيري سازماني از ديدگاه فیگوئرو
            2 – 8 - 2 فرايند يادگيري سازماني از ديدگاه هابر عبارتند از
2-9 عوامل موثر بر يادگيري در سازمان
2- 10 موانع يادگيري
            2- 10 -1 موانع یادگیری از نظر گاروین
            2 - 10 - 2 موانع يادگيري از نظر يانگ
            2- 10-3 موانع فرار راه یادگیرنده شدن سازمان ها
2-11 مزایای یادگیری سازمانی
2-12  پيشينه تحقيق
فصل سوم
3 – 1 مقدمه
3-2 بررسي يافته‌هاي پژوهش با توجه به آزمون همبستگي پيرسون
3-3 نتايج بدست آمده از آزمون ميانگين و تحليل واريانس
3-4 بحث و تفسير
3-5 پیشنهادات ناشی از نتایج تحقیق:
3-6 محدوديتهای تحقيق
منابع و ماخذ

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
1_765563_8846.zip335k





پرفروش ترین محصولات
پیوند ها