قیمت گرانترین محصولات این فروشگاه, کمتر از قیمت یک پیتزا می باشد
دسته بندی محصولات
محبوبترین محصولات
مجموعه کامل سوالات استخدامی روانشناسی کار مجموعه کامل سوالات استخدامی مدیریت بازاریابی

اطلاعیه فروشگاه

به جدّ می گوئیم تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی سرزمین فایل جهت افزایش معلومات فارغ التحصیلان، دانشجویان، دانش آموزان و همچنین مطالعه و کسب دانش است و نه استفاده مستقیم و کپی برداری از آن. هر شخص حقوقی یا حقیقی که فکر می کند هر یک از این محصولات فروشگاه صاحب اثرشان می باشد و بدون کسب اجازه در این فروشگاه گذاشته شده است، با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و حذف این محصول اقدام فرماییم. فروشگاه سرزمین فایل کارمندان بسیاری در قسمت های مختلف دارد و احتمال اینکه اشتباهی از طرف ما رخ دهد و فایل شخصی بدون کسب اجازه گذاشته شود وجود دارد؛ برای همین ضمن توجه و تعهد نسبت به این موضوع به تمامی کارمندانی که در مجموعه سرزمین فایل مشغول فعالیت هستند متذکر شده ایم که بدون کسب اجازه از صاحب اثر به هیچ وجه فایلی ارسال نکنند. در صورت وجود مشکل اینچنینی لطفا با ما تماس بگیرید. سامانه پیامکی: 30008900144549 ایمیل: varkaneh.com@gmail.com

بررسی میزان اختلال املا در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی

بررسی میزان اختلال املا در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی
بررسی میزان اختلال املا در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی/
 
در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:
 
خلاصه و چکیده تحقیق:
وجود مشکلات شدید در نوشتن کلمات به طور صحیح، باعث نگرانی شدید والدین و معلم کودک می گردد. املا، بخشی از برنامه آموزشی است که دوران خلاقیت و تفکر واگرا، مطرح نیست، بلکه تنها آموزش یک نمونه یا ترتیب حروف مد نظر است. کودکان و نوجوانان بسیاری از مشکلات نادرست نویسی رنج می برند که تکراری نوشتاری لغات غلط نوشته شده تنها راه حل نیست. بلکه می توان رفتارهای ورودی دانش آموزان را برای نوشتن تقویت نمود از جمله: تقویت ادراک شنیداری و حافظه اصوات، تقویت ادراک بصری و حافظه حروف تقویت مهارتهای حرکتی، و یا تقویت مسیرهای حسی، بینایی، شنوایی، حرکتی و لامسه به این هدف مهم دست یافت.
برای تقویت نارسانویسی می توان از روش فرنالد استفاده نمود که از حواس مختلفی مانند بینایی، شنوایی، لامسه و حرکتی استفاده می کند و ارزش آن در آموزش قواعد انطباق واج نویسی و توانمندی دانش آموز برای تشخیص بین حروف و اصوات حروف الفبا می باشد.
 
تعداد صفحات: 99
 
فرمت فایل: word
 
فهرست مطالب:
چکیده     7
فصل اول:            9
طرح تحقیق          9
مقدمه     10
بیان مسأله            14
ضرورت و اهمیت پژوهش    16
متغیر ها ی تحقیق  17
هدف تحقیق          18
تعریف عملیاتی      18
فصل دوم 20
بررسی مشکلات دیکته نویسی (نوشتاری) دانش آموزان     31
تعریف مفاهیم  به صورت مفهومی و عملیاتی      36
عمده‌ترین مشکل املایی دانش‌آموزان:   37
الف. نارسانویسی:   37
ب. ضعف در حافظه‌ی دیداری:          39
علل ضعف حافظه‌ی دیداری: 39
ج. ضعف در تمیز دیداری     40
د. حساسیت شنوایی 40
پایین بودن حساسیت شنوایی عامل اصلی این اختلال است. نمونه‌ی این نوع اختلال:        41
ه. عدم دقت و توجه 41
علل اشتباه نویسی در دندانه:  41
اشکالات مربوط به تشدید:     43
تعریف املا:         44
الگوی برنامه درسی املا:     47
مهم‌ترین محاسن این الگو عبارت از:    48
ولی به جهت هماهنگی مقدار متن املا در پایه‌های مختلف بدین شرح پیشنهاد می‌شود:      50
معيارهاي ارزشيابي 53
فصل سوم            57
استفاده از یک جامعه آماری با موضوع  غلط های املایی دانش آموزان دوره ی دبستان    58
مقدمه ای برای فصل سوم     59
روش تحقیق          61
جامعه ی آماری     61
یافته های پژوهش   63
جامعه تحقيق :       75
حجم نمونه در روش نمونه گيري :       75
ابزار اندازه گيري : 76
روش اجراي تحقيق :           76
آمار توصيفي :      76
فصل چهارم          78
مقدمه :   79
سوالات  پرسش نامه            80
جدول بر اساس پاسخ های نمونه آماری  81
فصل پنجم            94
پیشنهادهای پژوهش.            95
راهکارهایی برای حل مشکلات نوشتاری           95
نتيجه گيري          98
منابع:     99

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 19,800 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
1_766991_9352.zip139.7k





پرفروش ترین محصولات
پیوند ها